moonstone by martine viergever


























































Een tijd geleden heeft mijn vriendinnetje Anne me een paar rode laarzen kado gedaan. Het toppunt van vrouwelijkheid met een hak van 12cm hoog. Het was haar antwoord op mijn klaagzang 32 jaar te zijn geworden en het gevoel dat de zwaartekracht op mijn lichaam begon te werken. 
De laarzen werden helaas maandenlang, tezamen met mijn ultieme kans op vrouwelijkheid ondankbaar in een donker hoekje van mijn kast weggestopt. 

Op 1 januari ontving ik een van de 12 kettingen ' mysterious en feminine ' van Charlotte. Ik heb de ketting regelmatig gedragen, met een knoopje, als armbandje, in combinatie met mijn eigen sieraden en met plezier, omdat het zo'n persoonlijk geschenkje was.

De vraag is wat de invloed van de steen is, maar dat er iets is gebeurd is zeker. 
Op 31 januari was mijn persoonlijke ' feminine & mysterious ' premiere. Op de laatste avond van de maand, droeg ik mijn maansteenketting tezamen met mijn rode laarzen publiekelijk tijdens een feestje. 

Ik zal jullie niet vervelen met de pijn en angst voor gebroken enkels die ik die avond heb ervaren. Maar ik was zeker in touch gebracht met mijn femininity. Check de blogspot voor more femininity-experience ;) en raak geinspireerd, staat in elk geval garant voor een hoop fun!

Ik sta op dit moment op het punt mijn ketting weer weg te schenekn en ontdek een nog mooier kado aan het project: iemand anders een plezier doen. 

Ik schenk de ketting aan Anne, als bedankje voor de rode laarzen en omdat haar uitdaag wat van haar femininity en mysteriousness te laten zien. Ik voeg een flesje rode nagellak toe aan het pakket om haar en volgende ontvangers een stukje op weg te helpen in touch te raken met het gevoel feminine en mysterious te zijn.

Veel plezier en liefs,




Geen opmerkingen: